Magnesium proti nespavosti

Otázka
V poslední době mám vážné problémy se spánkem. Z práce chodím tak, že sotva vidím, ale jak si lehnu do postele, mám problém usnout. Často se mi stává, že se dívám do stropu i do půl čtvrté ráno, než se mi podaří usnout. Budík mi zvoní už ráno v šest. V práci jsem unavená a toužebně očekávám příchod víkendu, který potom celý prospím. Co mám dělat?
Odpověď

Zdá se, že jste se dostala do bludného kruhu – pracovní povinnosti a z nich plynoucí stres vás obírají o pokojný spánek a na druhý den jste v práci tak unavená, že se vám těžko pracuje a abyste si splnila povinnosti, musíte pracovat přesčas. Bohužel, váš život se scvrknul na dvě aktivity – práci a spánek. Na relax vám nezůstává prakticky žádný čas. Abyste předešli vyhoření v práci nebo totálnímu vyčerpání těla, měli byste změnit svůj životní styl a naučit se relaxovat. Musíte opět najít zdravou rovnováhu mezi prací, osobním životem a spánkem. Ani bez jedné z těchto oblastí nedokáže naše tělo a mysl dlouhodobě fungovat. Do postele si nelehejte hned po tom, jak zaklapnete pracovní počítač. Zkuste si najít před spaním aspoň půl hodinku na relaxační cvičení, kterým se vaše mysl zbaví nahromaděného stresu z pracovního dne. Vyčerpanému tělu zase dopřejte lehkou a vyváženou večeři a šálek čaje. Navíc dbejte na pravidelný přísun vitamínů a minerálních látek. Magnesium dokáže uvolnit svaly těla a také mysl a tím ulehčit usínání. Zároveň jeho pravidelné užívání může zabránit možnému vyčerpání, bolestem hlavy, pocitu únavy, podráždění, jako i vzniku tetanického syndromu.

magnesium a nespavost

 

CAPTCHA Tato otázka slouží ke zjištění, zda jste běžný návštěvník, kvůli spamu.